БЛОК 6. ДЕФЕКТИ МАЛЯРНИХ ФАРБУВАНЬ

 

Тема.Технологія підготовки раніше пофарбованих поверхонь
Уроки 23-24-25-26  
Дефекти раніше пофарбованих поверхонь, причини їх виникнення та  способи усунення.

https://profosvita.online/courses/course-v1:Profosvita+CS-S009-SGM+2024/courseware/5b88ecd8b5ff4ab5b043b5f921c9ca61/486c26c827d44c6ca3cd4575e7aaf7a2/?activate_block_id=block-v1%3AProfosvita%2BCS-S009-SGM%2B2024%2Btype%40sequential%2Bblock%40486c26c827d44c6ca3cd4575e7aaf7a2

Опрацюйте презентацію
                                         
 

“Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти.” – Йоганн Вольфганг фон Гете

З МЕТОЮ УСВІДОМЛЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ, ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ, ВИКОНАЙТЕ ІНТЕРАКТИВНІ МУЛЬТИМЕДІЙНІ ВПРАВИ (на вибір)  і надішліть мені у повідомлення скріншоти виконаних завдань. 
Вправи зручно виконувати у повноекранному режимі. Відкрийте вправу і натисніть на значок у правому верхньому кутку. Те ж саме зробіть і для виходу з повноекранного режиму.
Цікавого вам навчання!

КРОСВОРД "ДЕФЕКТИ МАЛЯРНИХ РОБІТ"

 

Вправа  ЖАХИ НЕПРОФЕСІОНАЛІЗМУ або ДЕФЕКТИ МАЛЯРНИХ РОБІТ

   


 Вправа ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВИЙ ЗВ'ЯЗОК. ДЕФЕКТИ МАЛЯРНИХ ФАРБУВАНЬ


 


ДО УВАГИ УЧНІВ, ЯКІ НЕ МАЮТЬ ЗМОГИ,  З ТЕХНІЧНИХ ПРИЧИН,  ВИКОНАТИ МУЛЬТИМЕДІЙНІ ВПРАВИ! . 
ПРОПОНУЮ ВАМ ВИКОНАТИ  ПРОБЛЕМНЕ ЗАВДАННЯ (варіант  на вибір)


Проблемне завдання   Варіант І



Умова завдання.

 Вам запропонували виконати ремонтні малярні роботи у двоповерховому цегляному  житловому будинку. Ремонту підлягають такі приміщення:

·        кухня – необхідно пофарбувати стелю та верхню частину стін.

На стелі є іржаві плями, біля вікна невелика ділянка вражена грибком та цвіллю;  нижня частина стін облицьована керамічною однотонною  плиткою світло рожевого  кольору; приміщення  кухні вікнами орієнтоване на північ;


·        дитяча кімната – необхідно виконати ремонт стелі і стін, пофарбувати вікна та двері. Стеля - збірна залізобетонна, пофарбована вапняною побілкою (помітні сліди від щіткинатаски ); стіни обклеєні  шпалерами, які вицвіли і розірвані у кутках стін. Кімната вікнами орієнтована на південь.

Завдання 1.

·        Запропонуйте матеріали та ваш варіант  підготовки і обробки  поверхонь у цих приміщеннях, який би вирішував  проблеми усунення і недопущення:

іржавих плям

цвілі, грибка;

слідів від щітки; натасків;

розривання шпалер у кутках стін;

вицвітання шпалер.

 Завдання 2.

·        Запропонуйте колірне вирішення та виберіть  вид оздоблення для  вказаних приміщень.



Проблемне завдання    Варіант ІІ

Умова завдання.

 Вам запропонували виконати ремонтні малярні роботи на сходовій клітці у трьохповерховому цегляному житловому будинку. Ремонту підлягають такі поверхні та конструкції:

·        Необхідно виконати фарбування панелей, поручнів та вікон і дверей.

На поверхні панелей відшарувався верхній шар фарби, нанесеної на раніше пофарбовану поверхню і у окремих місцях виникли висоли.

 

У окремих місцях на поверхні дверного полотна виникли такі дефекти як «крокодилова шкіра» і груба фактура фарбування.

 


·        Необхідно пофарбувати стелю , косоури та верх стін

Стеля - збірний залізобетон; пофарбована вапняною побілкою(помітні сліди від щітки, груба фактура). Стіни пофарбовані вапняним  фарбувальним складом та оздоблені візерунковим валиком. На стінах першого поверху сходової клітки пошкоджена штукатурка, окремі ділянки стін вражені грибком та цвіллю. 

Завдання 1.

Запропонуйте матеріали та ваш варіант  підготовки і обробки  поверхонь у цих приміщеннях, який би вирішував  проблеми усунення і недопущення:

§  відшарування фарби;

§  цвілі грибка плісені;

§  слідів від щітки;

§  грубої фактури фарбування;

§  крокодилячої шкіри;

§  пошкоджень штукатурки.

Завдання 2.

·        Запропонуйте колірне вирішення та виберіть необхідні інструменти ,  вид оздоблення для  вказаних  поверхонь та конструкцій.

 



Перегляньте відео 
" ТОП 9 ПОМИЛОК МАЛЯРА"



Надсилаю презентацію окремими слайдами, 
так як не всі  з вас відкривають презентації.
































Мотивація

 “Я дізнався десяток мов, вивчав літературу і мистецтво, провів свої найкращі роки в бібліотеках, читав усе що мені попадало в руки, і я відчув, що я  даремно витрачав час. Проте незабаром я зрозумів, що це все було найкраще, що я робив у своєму житті.”, – Нікола Тесла.










Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Урок 1 Класифікація та основні властивості будівельних матеріалів

Уроки №6-7 Інструменти, пристосування та інвентар для штукатурних робіт. Групи №12;4; 7 "ТЕХНОЛОГІЯ ШТУКАТУРНИХ РОБІТ" 1 курс

Уроки №26-27 Сортування плиток за розміром, кольором та ґатунком