УРОКИ 3-4 Організація будівельного майданчика. Групи №4, 7 , 11.12 "Технологія штукатурних робіт", 1 курс
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Урок 3 Тема. Організація будівельного майданчика.
Територія будівельного майданчика повинна бути огороджена парканом. Це особливо необхідно в умовах міського будівництва для виключення попадання сторонніх людей на територію будівництва.
Об'єкти, що розміщуються вздовж вулиць, проходів і поїздів, огороджуються суцільним дощатим парканом висотою два метри. Загородження, що влаштовується на віддалі не менше 10 метрів від об'єкту, що будується, забезпечується захисним козирком над тротуарами в місцях проходження людей.
Захисний козирок влаштовується по верху паркану з підйомом до горизонту 200 в сторону тротуару і перекриває тротуар, виходячи за його край на 50-100 мм. Мінімальна ширина тротуару під козирком повинна складати 1,2 метра. Козирок необхідно періодично очищати від бруду та снігу і матеріалів, що впали на нього.
Поверхня будівельного майданчика добре планується з влаштуванням водовідводів за його межі. Влаштовуються під'їдні дороги.
В місцях переміщення робочих через траншеї і канави (глибина більше 1 метра) влаштовують містки і переходи шириною не менше 0,6 метра з двосторонніми поручнями висотою 1,1 метра. Проходи, розміщені на схилах та косогорах з нахилом 200 обладнують сходнями чи драбинами шириною не менше 0,6 метра та поручнями з висотою 1,1 метра.
Тимчасові водопроводи, тепломережу в місцях перетинання з дорогами та залізницями заглиблюють в землю або піднімають на висоту, що забезпечує безпечне переміщення людей і поїзд транспорту.
Криниці, шурфи, траншеї закриваються міцними кришками, щитами або загороджують їх, а біля траншей та котлованів, а місцях постійного проходу людей, встановлюють двосторонні перила висотою 1,1 метра. В темний час доби в цих місцях повинні бути світлові сигнали.
Для складання будівельних конструкцій і матеріалів влаштовуються огородження меж складування, що складаються із стояків висотою 1,2 метри, вивішуються схеми складання з вказівкою максимально-допустимої висоти штабеля (згідно проекту проведення робіт).
Підкранові дороги баштових кранів влаштовуються із протилежного боку до входу в будинок. Межа дії баштових кранів позначаються добре видимими попереджувальними знаками. Небезпечна зона дії баштового крану огороджується.
Тимчасові автомобільні дороги розміщуються так, щоб проїзд автотранспорту був можливим у будь-який час і погоду. Ширина тимчасових доріг при проїзді автомашини в одному напрямку 3,5 метра, при двохсторонньому - 6 метрів. Радіус закруглення дороги - 10 метрів.
Для нормального руху транспорту на території будівництва вивішується схема руху та встановлюються знаки: «в'їзд», «виїзд», «розвертання» з позначками швидкості руху, місць стоянок і розвертань. В місцях перетину автомобільних доріг з залізницями влаштовуються суцільні настили з укладкою контррельсів та огородження. Ширина проїжджої частини на перетині доріг приймається 4,5 метрів, а дільниця доріг при підході до переїздів в обидві сторони на відстань 25 метрів повинні мати тверде покриття.
В межах призми обвалу ґрунту виїмки, стінки якої не закріплені, забороняється складування матеріалів, установка опор ліній електропередач.
При виборі джерела водопостачання в першу чергу повинна бути використана діюча мережа водопостачання. У разі відсутності такої, слід орієнтуватись на артезіанські води, джерела, ґрунтові води, відкриті водойми, ріки.
Тимчасову каналізацію використовують в обмежених об'ємах. В разі, коли факельна каналізація відсутня, то влаштовуються вигрібні ями, які розміщуються не більше 25 метрів від водогонів.
Як джерело теплопостачання використовуються постійні мережі, що прокладаються в підготовчий період будівництва до тимчасових будівель. Для тимчасового теплопостачання використовуються котельні, розміщені в збірно-розбірних будівлях продуктивністю до 1 тонни пари за годину.
Використовується природне освітлення, штучне та змішане. Штучне поділяється на робоче, аварійне та охоронне. Робоче освітлення може бути загальним та місцевим. Мінімальна освітленість при проведені будівельно-монтажних робіт згідно СНіП 81-70 повинна бути не менше 2 люксів. Прожекторне освітлення використовується в тих випадках, коли неможливо раціонально розмістити світильники, або їх установка неможлива. Використовуються стаціонарні прожекторні пристосування на опорах, на кранах а також переносні пристрої, телескопічні прожекторні вежі.
Організація трудового процесу передбачає комфортні умови та оптимальне розміщення співробітників. Розв'язання таких питань повинно бути оперативним і бюджетним, особливо якщо йдеться про тимчасове житло.
Мобільна побутівка, будівельний вагончик
Будівельні вагончики для побутівок
Ідеальним варіантом є мобільна побутівка. Раніше для організації подібних побутівок потрібно було купити спочатку непридатну конструкцію та облаштувати її під стандартні побутові потреби. Але такі рішення більш не актуальні, адже можна замовити швидко спорудженні побутівки під ключ.
Такі мобільні об'єкти також відомі, як будівельні вагончики, розроблені за останніми інноваційними технологіями. Але сучасні металеві побутівки від виробника мають мало спільного з тими, що були у використанні навіть з десять років тому: вони набагато комфортніші, практичні та коштують дешевше!
Самі побутівки відрізняються надзвичайною багатофункціональністю, вони мають як базову модифікацію (прості побутівки для робітників), так і дорожчу, наприклад, виконробські, штабні вагончики.
ОХОРОНА ПРАЦІ І ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ НА БУДІВНИЦТВІ
"БУДІВЕЛЬНИК- ПРОФЕСІЯ НА УСІ ЧАСИ"
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар