Матеріалознавство професія штукатур група №12 2024-2025
Предмет «Матеріалознавство»
Професія – штукатур (3
розряд)
Державний професійно-технічний
навчальний заклад
«Чернівецький
професійний будівельний ліцей»
ПОГОДЖЕНО на засіданні методичної комісії викладачів та майстрів в/н
опоряджувальних робіт (назва методичної комісії ЗП(ПТ)О) Протокол № 01від «28» 08.2024року |
ЗАТВЕРДЖЕНО Заст. директора з НВР
ГАЛИНА МОРАР___________ ________________________ |
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Предмет «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО»
Розроблена на основі Державного освітнього
стандарту 7133.F.43.31-2024 з професії «Штукатур»,
затвердженого наказом Міністерства
освіти і науки України від 14.06.2024 р. № 860
Професія: Штукатур
Рівень кваліфікації: 3 (2-3) розряд
Результат навчання |
К-сть
год |
Код
компетентності |
Назва теми (компетентності) Зміст навчального матеріалу |
Покликання
Блог
|
К-сть
год |
№з/п
уроку |
РН 1. Виконувати підготовчі роботи перед обштукатурюванням поверхонь |
26 |
|
|
|
|
|
|
6 |
ПК1 |
Здатність здійснювати
підготовку поверхонь під обштукатурювання. |
|
6 |
|
|
|
|
Загальні відомості про будівельні
матеріали Класифікація та основні властивості будівельних матеріалів |
2 |
1-2 |
|
|
|
|
Гідроізоляційні матеріали |
1 |
3 |
|
|
|
|
Теплоізоляційні матеріали |
1 |
4 |
|
|
|
|
Армуючі матеріали |
1 |
5 |
|
|
|
|
Види та технічна
характеристика сучасних композиційних очисних матеріалів
та ґрунтовок Тематична атестація №1 |
1 |
6 |
|
|
20 |
ПК2 |
Здатність
виконувати приготування штукатурних розчинних сумішей. |
|
20 |
|
|
|
|
Загальні відомості про штукатурні розчини. Компоненти
штукатурних розчинів |
1 |
7-8 |
|
|
|
|
Повітряні в’яжучі матеріали для
розчинів та бетонів. Вапно повітряне |
1 |
9-10 |
|
|
|
|
Гіпсові в’яжучі матеріали |
1 |
11 |
|
|
|
|
Глина. Рідке скло |
1 |
12 |
|
|
|
|
Гідравлічні в’яжучі.
Портландцемент |
1 |
13-14 |
|
|
|
|
Заповнювачі та наповнювачі для
розчинів та бетонів Тематична атестація №2 |
1 |
15-16 |
|
|
|
|
Вапняні прості і змішані розчинові суміші із
застосуванням вапняного молока або тіста. Склад, особливості приготування
та застосування |
1 |
17 |
|
|
|
|
Цементні прості і змішані розчинові суміші. Склад,
особливості приготування та застосування |
1 |
18 |
|
|
|
|
Глиняні прості і змішані розчинові суміші. Склад,
особливості приготування та застосування |
1 |
19 |
|
|
|
|
Властивості традиційних
розчинових сумішей |
1 |
20 |
|
|
|
|
Лабораторно-практична
робота: Визначення виходу вапняного тіста |
1 |
21 |
|
|
|
|
Сухі будівельні суміші, модифіковані полімерами.
Загальні відомості .Класифікація сухих будівельних сумішей за ДСТУ Б
В.2.7-126:2011 |
2 |
22-23 |
|
|
|
|
Основні компоненти сухих
будівельних сумішей. |
1 |
24-25 |
|
|
|
|
Властивості сухих будівельних
сумішей Тематична атестація №3 |
1 |
26 |
|
РН3 Виконувати
опорядження поверхонь стін сухою штукатуркою |
4 |
|
|
|
|
|
|
2 |
ПК1 |
Здатність виконувати опорядженння поверхонь листами сухої штукатурки |
|
2 |
|
|
|
|
Види ГКЛ та їх технічна
характеристика. |
1 |
27 |
|
|
|
|
Матеріали для закріплення ГКЛ до поверхонь монтажні клеї, грунтівки |
https://tkuhk64.blogspot.com/2021/11/eresit-7-1714-190-190-pro-83-83-pro-85.html |
1 |
28 |
|
2 |
ПК2 |
Здатність виконувати
оброблення швів у гіпсокартонних обшивках. |
|
2 |
|
|
|
|
. Матеріали для обробки
швів у гіпсокартонних обшивках
(шпаклівки “Фугенфюллер”; “Уніфлот”; “Фініш-
паста”; “Джойнтфіллерсупер” тощо).
Вимоги ДБН до якості
приготування розчинових сумішей, клейових сумішей .Види армуючи стрічок. Тематична атестація №4 |
https://tkuhk64.blogspot.com/2021/11/eresit-7-1714-190-190-pro-83-83-pro-85.html |
2 |
29-30 |
РН 4. Виконувати ремонт
простої штукатурки та сухого оштукатурення |
8 |
|
|
|
|
|
|
4 |
ПК1 |
Здатність виконувати ремонтні роботи простої штукатурки та
поверхонь ГКЛ. |
|
4 |
|
|
|
|
Види та властивості сумішей
і матеріалів для ремонту
старої штукатурки. |
2 |
31-32 |
|
|
|
|
Види та технічна
характеристика сучасних композиційних
очисних матеріалів та ґрунтовок
для ремонтних робіт |
2 |
33-34 |
|
|
4 |
ПК2 |
Здатність виконувати скріплену теплоізоляцію
фасадів. |
|
|
|
|
|
|
Види та технічна характеристика матеріалів для скріпленої теплоізоляції фасадів: види
термоплит ППС, мінеральної вати,. |
|
2 |
35-36 |
|
|
|
Клейові суміші, армуючі сітки та профілі, вирівнюючі матеріали, ґрунтовки. Тематична атестація №5 Поетапна атестація |
2 |
37-38 |
|
|
38 |
|
Всього годин: |
|
38 |
38 |
Викладач
________________________________
Модульно-поурочний план
№
уроку |
Тема уроку |
Посилання |
ЗПК-5 Оволодіння
основами матеріалознавства 2 год |
||
1 |
Класифікація та основні
властивості будівельних матеріалів |
|
2 |
Вимоги державних та міжнародних
стандартів, технічних умов до характеристик будівельних
матеріалів. |
|
Навчальний модуль ШТ-3(2-3).1 Виконання робіт перед оштукатурюванням
поверхонь 18 годин |
||
Компетентність ШТ-3(2-3).1.1. Підготовка поверхонь під оштукатурювання 4
години |
||
3 |
Гідроізоляційні матеріали |
|
4 |
Теплоізоляційні матеріали |
|
5 |
Армуючі матеріали |
|
6 |
Види та технічна
характеристика сучасних композиційних
очисних матеріалів та ґрунтовок. |
|
|
Тематична атестація
№1 |
|
Компетентність ШТ-3(2-3).1.2.
Підготовка розчинових сумішей- 8 годин |
||
7-8 |
Компоненти штукатурних розчинів |
|
9 |
Повітряні в’яжучі матеріали для
розчинів та бетонів. Вапно повітряне |
|
10 |
Гіпсові в’яжучі матеріали |
|
11 |
Глина. Рідке скло |
|
12 |
Гідравлічні в’яжучі.
портландцемент |
|
13-14 |
Заповнювачі та наповнювачі для
розчинів та бетонів |
|
|
Тематична атестація №2 |
|
Компетентність ШТ-3(2-3).1.3. Опорядження поверхонь простою штукатуркою, нанесення простої
штукатурки 6 годин |
||
15-16 |
Вапняні прості і змішані розчинові суміші
із застосуванням вапняного молока або тіста. Склад, особливості приготування
та застосування |
|
17 |
Цементні прості і змішані розчинові
суміші. Склад, особливості приготування та застосування |
|
18 |
Глиняні прості і
змішані розчинові суміші. Склад, особливості приготування та
застосування |
|
19 |
Властивості традиційних розчинових сумішей |
|
20-21 |
Лабораторно-практична робота: Визначення виходу вапняного тіста |
|
22 |
Тематична атестація №;3 |
|
Навчальний модуль ШТ-3(2-3) Виконання простого оштукатурювання
поверхонь 26 годин |
||
Компетентність ШТ–3(2-3).2 .2 Оштукатурювання віконних та дверних прорізів 26 годин |
||
23-24 |
Сухі будівельні суміші, модифіковані полімерами.
Загальні відомості |
|
25-26 |
Основні компоненти сухих будівельних
сумішей. |
|
27-28 |
Характеристика сухих будівельних сумішей різного призначення |
|
29-30 |
Властивості сухих будівельних
сумішей |
|
31-32 |
Централізоване приготування сухих
будівельних сумішей. |
|
33 |
Тематична атестація №4 |
|
34-35 |
Класифікація сухих будівельних сумішей за ДСТУ Б В.2.7-126:2011 |
|
36-37 |
Приготування розчинів з
сухих будівельних сумішей |
|
38-39 |
Полімерцементні суміші
та вапняні штукатурки |
|
40-41 |
Гіпсові полімермінеральні
суміші. Переваги та недоліки. застосування |
https://tkuhk64.blogspot.com/2021/04/38-39.html
|
42-43 |
Сухі будівельні суміші для скріпленої теплоізоляції фасадів
|
|
44-45 |
Сухі будівельні суміші Кnauf
|
Підготувати реферат
або коротке повідомлення з теми . писати на вибір можете за посиланням: https://www.knauf.ua/products/shtukaturki-i-fasady/putz-systeme |
46-47 |
Сухі будівельні суміші CERESIT, Ферозіт,Kreisel, |
Підготувати реферат
або коротке повідомлення з теми . писати на вибір можете за
посиланнями: https://ceresit.ua/categorii/299-shpaklevki-i-shtukaturki/ |
48 |
Тематична атестація №5 |
|
Навчальний модуль ШТ-3 (2-3).3 «Виконання опорядження стін сухою
штукатуркою» |
||
|
||
49-50 |
Види ГКЛ
та їх технічна характеристика. |
|
51 |
Матеріали, які застосовують для
закріплення листів до поверхонь: монтажні клеї, грунтівки |
https://tkuhk64.blogspot.com/2021/11/eresit-7-1714-190-190-pro-83-83-pro-85.html |
52 |
Матеріали для обробки
швів у гіпсокартонних обшивках: клеї та шпаклівки різних
виробників |
https://tkuhk64.blogspot.com/2021/11/eresit-7-1714-190-190-pro-83-83-pro-85.html |
53-54 |
Профілі та інші комплектуючі елементи гіпсокартонних
систем |
|
55-56 |
Тематична атестація №6 Поетапна атестація |
Збірник тестових завдань з предмета "Матеріалознавство"
для груп №4; №6
Коментарі
Дописати коментар